Víme, kdy dorazí nový Ford Ranger Raptor do Evropy!

Ford
Zveřejněno: 23. 08. 2018
Nový Ranger Raptor je určený vyznavačům sportovní jízdy v terénu. Výrobci ho označují jako nejrobustnější a nejostřejší pick-up, který bude v Evropě dostupný.

Robustní Ford Ranger Raptor je stvořen pro dobrodružnou jízdu v terénu. To mu umožňuje mohutné šasi, speciální odpružení a pneumatiky, motor EcoBlue o výkonu 157 kW a točivém momentu 500 Nm, 10stupňová samočinná převodovka a Terrain Management System. Na český trh dorazí v první polovině roku 2019.

 

 

 

Ranger Raptor je určený pro milovníky jízdy mimo zpevněné komunikace. „Zapomeňte na všechno, co si myslíte, že víte o pick-upech,“ řekl Leo Roeks, ředitel Ford Performance pro Evropu, „Náš nový Ranger Raptor je z jiného soudku – čistokrevný pouštní závoďák a terénní vůz pro extrémní životní styl, který obstojí i v nejnáročnějším nasazení.“ Právě divize Ford Performance nového Raptora vyvinula. 

 

Propracovaný ve všech detailech

Nový Ford Ranger Raptor je poháněn je bi-turbo variantou vznětového motoru Ford 2.0 EcoBlue, která dosahuje výkonu 157 kW (213 koní) a točivého momentu 500 Nm. U Raptora se můžete spolehnout také na speciální žebřinový rám, který je vystužený z vysokopevnostní oceli. Díky speciálnímu odpružení získá řidič absolutní kontrolu nad vozem. Tlumiče pérování FOX s technologií Position Sensitive Damping poskytují vysoký tlumící účinek při extrémním nasazení, zatímco v běžnějších podmínkách tlumí jemněji a přispívají tak k vyššímu komfortu. Sportovní tlumiče s písty o průměru 46,6 mm jsou napojeny na hliníková ramena.

Zadní náprava dostala specifickou konstrukci s vinutými pružinami a integrovaným Wattovým přímovodem, který umožňuje kolům volný pohyb ve vertikální rovině při minimálním pohybu v rovině příčné. Brzdovou soustavu tvoří chlazené kotouče o rozměru 332x32 mm vpředu a 332x24 mm vzadu. Přední brzdiče mají dvoupístkovou konstrukci. 
Univerzální pneumatiky BF Goodrich 285/70 R 17 byly vyvinuty speciálně pro Ranger Raptor. Měří 838 mm v průměru a 285 mm na šířku. 
 

 
 

Pro jakýkoliv terén

Ranger Raptor disponuje 6 jizdními režimy, které se přizpůsobí jakémukoliv térénu a jízdní situaci. Při jízdě v terénu také oceníte ochranné zakrytování spodních partií. Kromě standardních krytů motoru a rozvodovky má vůz rovněž nový ochranný plát z 2,3 mm silné vysokopevnostní oceli.

Za zmínku stojí také desetistupňová převodovka z vysokopevnostní oceli, hliníkových slitin a kompozitů. Široké rozpětí převodových stupňů se odráží v lepší akceleraci, pohotovějších reakcích a příznivější spotřebě. Detaily o spotřebě zveřejní výrobce později.

 

Propracovaný interiér a praktické funkce

Kvalita, harmonické barvy a odolné materiály - to vše nabízí interiér nového Raptora. Sedadla semišového vzhledu, která jsou navíc tvarovaní s ohledem na vedení těla, vám zaručí pohodlnou jízdu, ať už vyrazíte do města nebo do terénu. Jízdu vám zpříjemní detaily jako sprotovní volant, který je potažený performovanou kůží a má navíc vyznačenou neutrální polohu v horní části věnce. Ta řidičům usnadňuje orientaci polohy předních kol při jízdě v terénu. 

Ve výbavě nového Rangeru Raptor lze nalézt komunikační a zábavní systém Ford SYNC 3. Ten umožní ovládat audiosystém, navigaci a připojené telefony prostřednictvím jednoduchých, konverzačních hlasových pokynů. Ovládání osmipalcové a dotykové obrazovky systému SYNC 3 je možné podobnými gesty jako na chytrých telefonech. Při jízdě v terénu oceníte speciální fuknci, která zaznamenává trasu průjezdu, aby řidič věděl, kudy se případně lze vrátit. Konektivitu zajišťuje zabudovaný modem FordPass Connect.

 

Pobočky

Kolín

Havlíčkova ul. 158

kontakty pobočky

Otevírací doba:

Po - Pá8:00 - 18:00
So8:00 - 13:00


detail pobočky